MAAJUN UNTUK FAMILY PLANNING /I KHTIAR ANAK

Rabu, 27 April 2011

Hadiah hari lahir IBU tersayang

Tahun ini masih belum terfikir hadiah untuk diberikan buat ma  dan metua tersayang yang mana hari lahir mereka hanya berbeza 2 hari sahaja. Ma pada 2 Mei dan metua pada 4 Mei...kalu tahun lepas aku hadiahkan sepasang kain dan diraikan dengan sebiji kek, tahun ini masih belum ada apa-apa cadangan. Yang pasti akan ada sebiji kek tetapi hadiah sampingan yang boleh dibuat kenangan masih tiada dalam memori.

Cadangan buat masa kini :
  • Alat kosmetik cam Gincu, yang lain-lain ma n metua xsuka
  • Cincin belah rotan .....risau tak cukup budget
  • Kain sepasang berserta tudung
  • Pasu bunga buat ma sebab cucu dia (a.k.a anakanda kami) penah pecahkan suatu ketika dulu
  • Jubah, em xpasti ma aku suka pakai tak...kalu metua aku dia pakai jek
  • Jam tangan...aku xpenah tengok kedua2nya pakai
  • Frame ayat Quran buat tatapan dinding rumah
pening kepala nak cari yang terbaik dan boleh diguna pakai lama......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan